Subject: SFOS volikiri kasutajaõiguste saamiseks
From: "Anu Alber" <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>
Cc: Külli Kodmin <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Apr 2024 17:41:26 +0300

Tere

Edastame volikirja SFOS ja SFCS kasutajaõiguste saamiseks
Rahandusministeeriumi Finantskontrolli osakonna audiitorile Külli
Kodminile (isikukood 48810085718). Külli on alates 01.04.2024
Rahandusministeeriumi Finantskontrolli osakonna audiitori ametikohal.

Tervitades,

Anu Alber

 <http://www.fin.ee/>  <http://>

Anu Alber

osakonnajuhataja | Finantskontrolli osakond

5885 1318 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Rahandusministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn | www.fin.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.